Servicii electronice oferite de ANAF.

Servicii electronice

ANAF ofera contribuabililor servicii electronice care sunt disponibile 24h/24h, sunt usor de accesat si nu implica deplasarea la sediul administratiei fiscale sau la oficiul postal, respectiv:
– Spatiul privat virtual (SPV) ofera contribuabililor persoane fizice si persoane juridice toate facilitatile comunicarii electronice a actelor administrative fiscale emise in forma electronica, precum si a altor informatii si inscrisuri in legatura cu situatia financiara sau fiscala proprie a acestora. Accesarea serviciului “Spatiul privat virtual” se face de pe pagina principala a site-ului ANAF www.anaf.ro, la sectiunea “Servicii Online-Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice si juridice Spatiul Privat Virtual”;
– Depunere declaratii on-line este un serviciu disponibil pe portalul www.e-guvernare.ro, care poate fi accesat prin utilizarea unui certificat digital calificat cu mentiunea ca certificatul poate fi folosit pentru transmiterea mai multor declaratii.
– Buletinul informativ fiscal cuprinde informatii cu privire la actele normative cu incidenta in materie fiscala care au fost publicate in Monitorul Oficial. Serviciul este disponibil accesand sectiunea “Formular de contact” de pe pagina principala a site-ului Monitorului Oficial al României in saptamana anterioara. Acest serviciu este disponibil pe site-ul www.anaf.ro, sectiunea Asistenta contribuabili/Legislatie /Noutati legislative.
– Asistenta prin e-mail este un un alt serviciu prin care contribuabilii pot obtine informatii cu caracter general in legatura cu modul in care trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale si se obtine accesand site-ul ANAF, si anume: www.anaf.ro.

Leave a Comment